SORTIDA A L'ERMITA DE LA FONT DE LA SALUT

El passat divendres dia 17, els residents d'Ulldecona vam anar a Traiguera, a l'ermita de la font de la Salut, molt famosa a les nostres terresi vam poder comprovar que s'ha guanyat tant bona reputació no només per la imporrtància històrica que té, sinó pel ben conservada que es manté. Un guia, ens va ensenyar els aposents de l'ermita emntre ens explicava els fets més importants de la seva història: que va ser construïda com a hospital per als peregrins, que és de una de les tres ermites que tenen el nom de Real monestir, juntament amb el de Montserrat i el de Guadalupe... i moltes coses més. També ens van passar un reportatge amb diapositives molt interessant amb imatges del poble, el seu ajuntament, el retaule... i després varem dinar al restaurant que han montat allí mateix. Ens van servir torrades de pa amb tomauet i pernil, amanides i de segon vam poder triar entre costelletes i bacallà. Més trad, vam fer un volteta per cremar el dinar, i vam visitar l'esglèsia de Sant Bertomeu de la Jana. Molt maca també. Va ser una excursió molt maca que de segur repetirem amb uns altres residents.

21-07-2010

ULLDECONA
Esta web utiliza cookies propias y de terceros para ofrecerte una mejor experiencia y servicio. Al navegar o utilizar nuestros servicios, aceptas el uso que hacemos. Aceptar