A la nostra residència, sempre busquem noves maneres d’oferir benestar, entreteniment i estímuls als nostres residents. Recentment, hem realitzat una activitat molt especial: una sessió amb ulleres de realitat virtual.
Durant l’activitat, els participants van poder viatjar a diferents llocs del món, gaudir de paisatges increïbles i reviure experiències úniques sense sortir de la residència. Va ser una jornada plena de curiositat, somriures i emoció, on tothom va descobrir les possibilitats que ofereix la tecnologia per connectar-nos amb noves sensacions i records.
Aquesta iniciativa forma part del nostre compromís per introduir activitats innovadores que fomentin el benestar emocional, la memòria i la socialització dels residents.
30-10-2025
LA BORDETA