Accés usuaris

Contrasenya

Notícies de L'Onada Residència Gandesa

Notícies de
El dissabte pel matí, a la Plaça del Comerç d'aquí Gandesa es va fer matinal de circ per als nens i nenes del poble. Nosaltres vam aprofi...
El 05/08/2019 per L'Onada Residència Gandesa
Ahir diumenge va ser un matí molt especial. Primer vam sortir a fer un tomb fins al parc de darrera la Residència acompanyats de la filla d'una residen...

Aquest matí, durant el taller de cuina, hem fet panets rodons! Quina bona olor ha deixat a la sala de centre de dia i que bons estaven!
Dins del marc viatgem des del sofà, projecte consolidat dins de l'Onada, aquest mes viatgem a Mèxic.   En un dels tallers de manualitats que vam...
El 01/08/2019 per L'Onada Residència Gandesa

Ja tenim la decoració mexicana per al projecte viatgem des del sofà! Us agrada?
Aquest matí hem anat de visita al poble veí, a Corbera d'Ebre. Hem anat a visitar el Centre d'Interpretació 115 dies, de la Batalla de l'Ebre. ...

El dijous passat vam estar a l'Ametlla passant el dia! Pel matí vam anar a la platja Pixavaques, allí ens vam trobar amb uns quants residents de la re...
El 29/07/2019 per L'Onada Residència Gandesa
Avui dimarts hem anat a fer una volteta per la plaça aprofitant que és dia de mercat. La Sra. Teresa s'ha comprat unes sabates i prèssecs!!!
El 23/07/2019 per L'Onada Residència Gandesa

Avui, també hem anat a visitar la botiga del celler Josep Vicens d'aquí Gandesa. El negoci el porta la família d'un dels nostres residents, el ...
Aquest passat dimarts vam fer sortida al mercat. Allí vam retrobar-nos amb gent coneguda, vam comprar a les parades i vam anar a refrescar-nos al bar de la pl...
El 18/07/2019 per L'Onada Residència Gandesa

És estiu, fa molta calor i sol ens ve de gust menjar lleuger i fresc. La nostra cuinera Maria ens ha fet una amanida alemana que estava boníssima!
Seguim amb fotos de l'aniversari!
El 16/07/2019 per L'Onada Residència Gandesa

El passat 28 de Juny vam celebrar el 18è aniversari de l'Onada Gandesa. Enguany ens vam traslladar a Venècia, vam poder gaudir d'uns cocktails de benvi...
El 15/07/2019 per L'Onada Residència Gandesa
Fa uns quants dies, la fisioterapeuta Isa, i l'educadora social Cristina van anar a Prat de Comte a fer una xerrada sobre l'Envelliment actiu.
El 13/06/2019 per L'Onada Residència Gandesa

Fa un parell de setmanes ens va visitar la nostra companya Anna i la directora del centre li va fer entrega de la cistella Nadó obsequi de l'Onada.
El 10/06/2019 per L'Onada Residència Gandesa
El dijous passat vam fer una trobada intergeneracional a la llar d'infants Lo Panilló d'aquí Gandesa. Aquella setmana, a la llar d'infants, feien la s...

El dia 24.4.19, en motiu de Sant Jordi, ens van visitar membres de la Llar dels Jubilats de Gandesa, i van fer entrega d'un obsequi per a cada usuari i resident. &n...
El 30/05/2019 per L'Onada Residència Gandesa
La setmana passada va venir un dels nostres companys de màrqueting a gravar un vídeo molt xulo !! Esperem poder-lo ensenyar en breu!

A l'últim taller de cuina, els nostres avis i àvies juntament amb Mercè, una de les nostres gerolúdics, van fer pa amb espècies! ...
Seguim inmortalitzant sessions del projecte tecnològic.
El 30/05/2019 per L'Onada Residència Gandesa

El dilluns passat, a la Pobla de Massaluca, vam oferir un curs de cuidadors no professionals. La primera part del curs va anar a càrrec de Cristina, l'educad...
La segona part d'aquest curs a la Pobla de Massaluca la van realitzar, Maria, psicòloga del centre, que va explicar tot el relacionat amb demències i s...

Divendres passat vam oferir una xerrada a les famílies dels nostres residents i usuaris de CD. En aquesta xerrada va intervindre l'educadora social del centr...
El 30/05/2019 per L'Onada Residència Gandesa
El passat dimarts 28 es va oferir una xerrada a Caseres. La xerrada va anar a càrrec de Mireia, treballadora social del centre, que va explicar el servei de ...

La Residència Natzaret, de Móra d'Ebre, cada dos anys organitza els Jocs Intercomarcals. Aquest dia va ser ahir i nosaltres hi vam anar. Vam participa...
El passat dijous dia 18, vam celebrar una missa especial a la Residència. Va venir el mossèn Jordi, acompanyat del coro que, normalment, canta a l'esg...
El 25/04/2019 per L'Onada Residència Gandesa

La setmana passada, i en motiu de la setmana santa, vam fer una visita a l'esglèsia de Gandesa.   Hi vam anar el dijous per la tarda, i vam poder prese...
Divendres pel matí, aprofitant que era festiu, i per vestir més el dia, vam fer un bingo especial, que tots els participants van gaudir moltíssi...

Avui, dia 23 d'Abri, hem celebrat Sant Jordi i hem dut a terme el projecte de L'Onada "una rosa, una abraçada".   Pel matí hem fet sortida a la ...
El 23/04/2019 per L'Onada Residència Gandesa
A l'Onada s'està implementant l'ús de les noves tecnologies a la nostra feina i al nostre dia a dia. Per aquest motiu, a la Residència de Gandes...
El 15/04/2019 per L'Onada Residència Gandesa

1 2 3 4 5 6
Aquest web utilitza cookies pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. En navegar o utilitzar els nostres serveis, aceptes l'ús que en fem. Saber més