Accés usuaris

Contrasenya

Notícies de L'Onada Residència l'Ametlla de Mar

Notícies de
L'altre dia, per la tarde, vàrem veure "En un rincón de la Toscana" com a part de les activitats de viatjar a Italia. Ho vam gaudir molt!!!
El 20/05/2019 per L'Onada Residència l'Ametlla de Mar
Per les tardes fem diferents activitats als menjadors. Aquí veiem a Jessica, una de les nostres auxiliars encarregades del taller, fent l'activitat al menjad...
El 13/05/2019 per L'Onada Residència l'Ametlla de Mar

L'avi protagonista d'aquest mes és l'Alejandro, i hem preparat algunes activitats sobre la seva vida i sobre ell. Hem preparat un mural i aquí el veie...
El 12/05/2019 per L'Onada Residència l'Ametlla de Mar
L'altre dia vam començar amb les activitats sobre Italia, i per iniciar aquest viatge vàrem explicar una breu història del pais i vàrem v...
El 10/05/2019 per L'Onada Residència l'Ametlla de Mar

Desde el centre de l'Ametlla de Mar viatgem desde el sofà a Italia!! I tot comença amb una ambientació italiana italiana!! Prepararem tot d'act...
El 09/05/2019 per L'Onada Residència l'Ametlla de Mar
Ahir al matí vam fer la primera classe de iniciació al TAI TXI. Esperem fer-ne moltes més. Gràcies Maite!

L'estimulació cognitiva és quelcom molt important present en wl dia a dia al centre. És molt important que el material estimuli als usuaris cog...
El 07/05/2019 per L'Onada Residència l'Ametlla de Mar
Aprofitant que avui, com cada divendres, venen els nens i nenes de l'escola Sant Jordi, hem fet uns tallers de jocs de taula amb parxis i domino ja que amb la pluja ...
El 03/05/2019 per L'Onada Residència l'Ametlla de Mar

Avui 1 de Maig se celebra el dia del treballador i a part d'algunes activitats especials que farem plegats, hi ha residents que com un dia qualsevols realitzen activ...
El 01/05/2019 per L'Onada Residència l'Ametlla de Mar
Ahir, al dinar que varem celebrar amb les families, varem voler aprofitar que estavem tots junts per a celebrar els 100 anys de Sisqueta (Francisca Vidal). Va venie...
El 27/04/2019 per L'Onada Residència l'Ametlla de Mar

Avui 26 d'abril hem fet el nostre tradicional dinar amb families. Ens hem ajuntat 150 persones i hem pogut gaudir d'un molt bon dia, d'un menjar deliciós i d...
El 26/04/2019 per L'Onada Residència l'Ametlla de Mar
Ens trobareu a la Pl Nova de l'Ametlla de Mar amb la nodtra paradeta amb el projecte Onada: Una rosa una abraçada! Feliç Diada!
El 23/04/2019 per L'Onada Residència l'Ametlla de Mar

Aquest matí: Residència, Centre de Dia i UDF, hem baixat a la plaça Nova de l'Ametlla de Mar i hem preparat la paradeta per a poder gaudir del d...
Avui dilluns de Pasqua els nistres usuaris menjaran la mona, i no una qualsevol, sino aquella que vàrem fer plegats!! No és de xocolata, sino que &eac...
El 22/04/2019 per L'Onada Residència l'Ametlla de Mar

Al centre hi ha persones que realitzen tallers en els que l'activitat que duen a terme és una en la que fan allò que han fet sempre, com en el cas d'aq...
El 20/04/2019 per L'Onada Residència l'Ametlla de Mar
Ahir dijous va venir la familia de Luisa en motiu d'una activitat de l'àvia protagonista. Vàren preparar un video molt emotiu i van explicar tot d'ane...
El 19/04/2019 per L'Onada Residència l'Ametlla de Mar

Ja fa setmanes que estem preparant les roses per al dia de Sant Jordi aquí al centre. Aquest any les estem fent de llaminadures i la veritat és que s&o...
El 16/04/2019 per L'Onada Residència l'Ametlla de Mar
El dissabte vam fer una excursió al Perelló amb els usuaris  de la UDF. Primer es va anar al museu de Melmuria, on ens van explicar tot el proc&ea...
El 13/04/2019 per L'Onada Residència l'Ametlla de Mar

Avui hem fet una sortida pel poble de l'Ametlla de Mar ja que avui s'inaugura la Fira Alternativa. Hem vist les paradetes, hens hem trobat amb molts amics i hem pas...
El 12/04/2019 per L'Onada Residència l'Ametlla de Mar
Aquest mes d'Abril Luisa és la nostra àvia protagonista, i hem fet una activitat en la que hem parlat del seu poble (Lebrija), de les costums, les fest...
El 09/04/2019 per L'Onada Residència l'Ametlla de Mar

Aquest mes d'Abril hem començat a treballar amb les caixes de vida. Mitjant unes capçaces plenes de records treballem la reminiscència personal ...
El 08/04/2019 per L'Onada Residència l'Ametlla de Mar
Ahir, com a acte final de l'avi protagonista de març, vàrem fer un petit concert per als usuaris dels centre, on Antonio tocaba la guitarra i l'educado...
El 30/03/2019 per L'Onada Residència l'Ametlla de Mar

Aquest matí, els pares i l'AMPA de l'escola Sant Jordi de l'Ametlla de Mar han pogut visitar l'hort que tenim en comú residència i escola. A m&e...
El 29/03/2019 per L'Onada Residència l'Ametlla de Mar
Divendres al mati vam sortir fora al jardí a prendre el sol i vam aprofitar per a jugar al UNO i al dominó. Va ser un mati molt agradable, ja esta aqu&...
El 22/03/2019 per L'Onada Residència l'Ametlla de Mar

Dimecres la tarda vam fer el primer dia de teràpia amb animals. Es va fer una introducció sobre el comportament dels gossos, després una mica de...
El 20/03/2019 per L'Onada Residència l'Ametlla de Mar
Aquest mati han vingut els nens de l’escola i vam estar jugant amb ells al UNO, parxís, dominó i parelles. Va ser molt divertit, ens ho vam passa...
El 19/03/2019 per L'Onada Residència l'Ametlla de Mar

Ahir a la tarde, ens van visitar Aika i Toby per primer cop.n Ahir: ens vam presentar, vàrem fer Reminiscència, Psicomotricitat, Llenvuatge i altres a...
El 14/03/2019 per L'Onada Residència l'Ametlla de Mar
Dijous al mati vam sortir a passejar per el nostre poble, vam anar al mercat i el port. Feia molt bon temps, ho tornarem a repetir!

Aquest matí els usuaris del menjador de La Cala han fet un taller estimulatiu de la mà del nostre RT David.  Les activitats són quelcom mo...
El 13/03/2019 per L'Onada Residència l'Ametlla de Mar
Aquesta tarda vam treballar tots junts fent el calendari de la nostra unitat. Ara ja tenim totes les dates de aniversari i les festes del centre. No hi ha excusa per...

1 2 3 4
Aquest web utilitza cookies pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. En navegar o utilitzar els nostres serveis, aceptes l'ús que en fem. Saber més