Accés usuaris

Contrasenya

Notícies

Notícies de
Dins del projecte Viatgem desde l'Onada, cada mes viatgem a un lloc diferent i coneixem la cultura, tradicions i costums de cada lloc. L'altre dia ens vam fer un pa...
El 25/07/2019 per L'Onada Centre de Dia Municipal Vinaròs
Aquest matí ens hem ajuntat amb residents del centre de Gandesa i hem anat plegats a la platja. Alguns s'han pogut banyar i d'altres han passejat i ens hem r...
El 25/07/2019 per L'Onada Residència l'Ametlla de Mar

El Santiago i la Pilar no van dubtar a marcar-se uns balls el dia de St. Jaume. Després de menjar les galetones que ens van portar per celebrar el sant, s'hav...
El 25/07/2019 per L'Onada Centre de Dia Berga
Hem celebrat l'aniversari de la Teresa. Seu han pasat molt be veient com bufa les candeles i  amb el berenar .
El 25/07/2019 per L'Onada Centre de Dia Horta de Sant Joan

Aquesta tarda algunes usuàries de la primera planta han fet ganxet.Aquí deixem unes fotos!!!
El 24/07/2019 per L'Onada Residència La Sagrera
Aquest matí hem anat a una platja d'aquí del poble, i gràcies a l'ajuda de la Creu Roja i de la cadira amfíbia, ens hem pogut banyar i ga...
El 24/07/2019 per L'Onada Residència l'Ametlla de Mar

Divendres un grup de residents de L'Onada Riudoms vam sortir a fer un picnic al Parc de la Salut. Vam menjar amb bona companyia i gaudint de la frequeta que feia so...
El 23/07/2019 per L'Onada Residència Riudoms
Avui dimarts hem anat a fer una volteta per la plaça aprofitant que és dia de mercat. La Sra. Teresa s'ha comprat unes sabates i prèssecs!!!
El 23/07/2019 per L'Onada Residència Gandesa

Avui, també hem anat a visitar la botiga del celler Josep Vicens d'aquí Gandesa. El negoci el porta la família d'un dels nostres residents, el ...
Avui hem aprofitat el matí per sortir a comprar els ingredients per fer un deliciós Gaspatxo que hem degustat per fer el vermut. Bonissim!
El 23/07/2019 per L'Onada Residència Sant Fruitós

Avui és l'aniversari de la nostra Rosa, i la seva familia ha portat pastis gelat per a tots! Hem menjat pastis, hem cantat i hem celebrat tots junts amb molt...
El 23/07/2019 per L'Onada Residència l'Ametlla de Mar
Ahir al matí, alguns dels nostres usuaris van sortir del centre per realitzar un taller d'envelliment actiu en col·laboració amb el Club de la V...
El 23/07/2019 per L'Onada Centre de Dia Municipal Vinaròs

El passat dijous al matí vam anar al Parc de la Salut a fer una sessió de música i ball molt divertida.  Van col·laborar amb nosalt...
El 22/07/2019 per L'Onada Residència Riudoms
Avui el Sr. Jose, marit de la Sra. Dora, ens ha portat un bon regal per al centre: PATAQUES DE LA COLLITA. Tot el centre de L'Onada La Sénia vol donar les gr&...
El 22/07/2019 per L'Onada Residència La Sénia

Dimarts passat uns quants residents van anar a la platja!! Aquí tenim unes quantes fotos, així podem veure que ve que s'ho van passar
El 22/07/2019 per L'Onada Residència La Sagrera
Avui hem alegrat el berenar recitant poemes i cantant algunes cançons. Ens ho em passat molt bé!!
El 22/07/2019 per L'Onada Residència Tortosa

Avui hem iniciat l'aventura de viatjar des del sofà a Romania. En Mihai ha sigut el nostre guia, ja que és fill d'aquest meravellós pa...
El 22/07/2019 per L'Onada Centre de Dia Tarragona
Com tots els anys hem fet el tradicional sopar en famílies a la residència aprofitant el bon temps i les nits d'estiu. Ha estat un èxit de parti...
El 20/07/2019 per L'Onada Residència La Ràpita

Hem aprofitat que apreta la calor per veure una pel·lícula de comèdia ben fresquests a la nostra saleta. Activitats de dissabte que ens agraden!...
El 20/07/2019 per L'Onada Residència Assistida Les Garrigues
Avui hem fet una de les sortides que més ens agraden. Hem fet un passeig amb catamarà pel port de Barcelona! Després de la tormenta d'ahir hem t...
El 19/07/2019 per L'Onada Residència Parc del Guinardó

Ahir al matí, a L'Onada Riudoms, va tenir lloc el Taller mensual de Lectura a càrrec de la Conxa Torres, voluntària del CERAP.  Duran...
El 19/07/2019 per L'Onada Residència Riudoms
Divendres matí i toca ball a la Sala Gran de DiM. Fem gana i obrim portes al cap de setmana!!!!
El 19/07/2019 per L'Onada Residència Badalona Domènech i Montaner

Ahir vam celebrar la 3a Edició " EL VI I ELS SENTITS " als jardins de la Residència L'Onada Can Jorba. El tast va ser dirigit pel professor d'hostaleri...
El 19/07/2019 per L'Onada Residència Santpedor Can Jorba
UDF i Gent Gran hem anat avui a la Fira del Renaixement de Tortosa a pasar el dia. Hem pogut veure els seus carrers decorats, els tendalls, espectacles (com el dels...
El 19/07/2019 per L'Onada Residència l'Ametlla de Mar

En motiu de les FESTES MAJORS 2019 l'Onada la Ràpita organitza un concurs de Cocs Obert a tota la població. Esperem repetir l'èxit de partipaci&...
El 18/07/2019 per L'Onada Residència La Ràpita
La setmana passada la nostra companya Sílvia ens va sorprendre organitzant una sessió de zumba amb música estiuenca d'allò més din...
El 18/07/2019 per L'Onada Residència Riudoms

Aprofitant el bon temps que fa, el solet i les seves vitamines i l'airet tan bo que hi ha cap al tard, hem sortit a fer una bona passejada i hem pogut olorar flors i...
El 18/07/2019 per L'Onada Residència l'Ametlla de Mar
Ara que estem a estiu, sortim del centre per a gaudir del bon temps!!  L'altre dia vam sortir a passejar pel passeig de la platja i vam fer un gelat tots junts...
El 18/07/2019 per L'Onada Centre de Dia Municipal Vinaròs

I continuem!!!! Gràcies a les famílies voluntàries, als voluntaris del CLUB BADIU i als voluntaris coordinats des de l'Ajuntament de Badalona p...
El 18/07/2019 per L'Onada Residència Badalona Domènech i Montaner
Aquest passat dimarts vam fer sortida al mercat. Allí vam retrobar-nos amb gent coneguda, vam comprar a les parades i vam anar a refrescar-nos al bar de la pl...
El 18/07/2019 per L'Onada Residència Gandesa

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Aquest web utilitza cookies pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. En navegar o utilitzar els nostres serveis, aceptes l'ús que en fem. Saber més